Reklamace, vrácení zboží
Potřebujete reklamovat, vrátit nebo vyměnit objednané zboží? U nás žádný problém :) Níže jsme pro Vás připravili podrobný postup se kterým půjde vše jako po másle :)
Kam zboží poslat:
Zasílejte na
Hoto s.r.o.
Těškov 188
Těškov
33701
Pravidla a postup:
Pokud si přejete reklamovat, vrátit nebo výměnu zboží. Pro vrácení zboží ( vrácení peněz ) zvolte formulář č.1. Pro reklamaci zboží a následnou výměnu za nový kus, zvolte prosím formulář č.2.
Zde naleznete formuláře: - 1, OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
- 2, Reklamační List
- odstoupit od kupní smlouvy můžete do následujících 14 dnů od převzetí zboží.
- zboží můžete vrátit do následujících 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
- peníze budou vráceny na účet do následujících 14 dnů od přijetí vadné zásilky.
- zboží nesmí být poškozené nebo jevit známky použití.
- pokud bylo zboží rozbalené, tak ho prosím pořádně zabalte, ať se při přepravě neotluče.
- ke zboží přiložte kopii dokladu (faktury), reklamační list nebo odstoupení od kupní smlouvy.
- v případě výměny zboží, vyplňte formulář číslo 2.
- zboží nezasílejte na dobírku.
- Na speciální zboží „na objednávku“ se nevztahuje možnost vrácení zboží.
- pokud požadujete vrácení peněz, tak nezapomeňte připsat číslo Vašeho účtu.
- po předchozí domluvě je možné vyplatit peníze v hotovosti na provozovně.
Více informací naleznete v kolonce ,, Obchodní podmínky " odstavec 6.